PODATKI O PODJETJU
V nadaljevanju “ponudnik storitev

Številka vpisa v register: 0215-81-20230131-002192

Zneski navedeni na spletni strani so brez DDV-ja. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nisem zavezanec za DDV).

Sedež podjetja:

IZJAVA O OMEJITVI ODGOVORNOSTI

  • Moje delo je produkt mojega prirojenega daru, znanja in izkušenj, ki sem jih čez čas pridobival pri domačih in tujih učiteljih.
  • Svoje sposobnosti sem z leti nadgrajeval in jih izključno z dobrimi nameni podajam naprej, vsem tistim, ki jim moje znanje in izkušnje lahko koristijo.
  • Stik z menoj, po telefonu ali drugače, je vaša lastna izbira in odločitev.
  • Za vaša kasnejša ravnanja oziroma odločitve, ne sprejemam odgovornosti.
  • Ne postavljam diagnoz za vaša zdravstvena stanja, ne zdravim in ne pozdravim vaših bolezni.
  • Ne odločam, sugeriram ali napeljujem, kako se boste oziroma, kako bi se mogli odločati v različnih življenjskih situacijah.
  • Vaše odločitve in izbire so odvisne izključno in samo od vas.
  • Za svoje odločitve v celoti sprejemate sami odgovornost.
  • Moji uvidi, vpogledi in nasveti, niso nadomestilo za strokovno mnenje zdravnikov, zdravilcev ali drugih terapevtov in ostalega medicinskega osebja ali osebja alternativnih metod zdravljenja in pomoči.
  • Pridržujem si pravico, osebno, po telefonu ali drugače, zavrniti osebo za katero sam ocenim, da bi lahko kakor koli škodovala meni osebno ali mojemu delu.
  • Pridržujem si pravico do spremembe cen storitev, delovnega časa in lokacije delovanja brez predhodnega obvestila.
  • S potrditvijo in oddajo naročila na moje storitve (zakup minut, vedeževanje po elektronski pošti ipd. ) se v popolnosti strinjate s to izjavo, jo razumete in jo potrjujete.

KOMERCIALNE ŠTEVILKE 090 – PRAVILA IN POGOJI POSLOVANJA

  • Cena klica na minuto obračunava vaš operater z vključenim 22% DDV-jem.
  • Kot uporabniki tega spletnega mesta, soglašate z navedenimi informacijami o cenah in stroških, ki nastanejo ob klicanju.
  • Priporočljivo je poklicati vašega ponudnika mobilne telefonije in preveriti strošek klica, preden pokličete komercialno številko 090.
  • Pridržujemo si pravico do spremembe cen na komercialnih linijah 090 in ostalih storitev, brez predhodnega obvestila.

 

ZAKUP MINUT, VIP SVETOVANJE, LETNA NAPOVED ZA TEKOČE LETO – PRAVILA IN POGOJI POSLOVANJA

    • Kot uporabniki tega spletnega mesta, soglašate z navedenimi informacijami o cenah in stroških, ki nastanejo ob klicanju.
    • Vse podrobnosti glede cen so opredeljene na spletni strani https://www.alejandro.si/cenik/
    • Vse podrobnosti glede možnosti zakupa minut so opredeljene na strani https://www.alejandro.si/zakup-minut/
    • Vse podrobnosti glede možnosti online pogovora ali osebnega obiska a so opredeljene na strani https://www.alejandro.si/osebni-obisk/
    • Pridržujemo si pravico do spremembe cen za zakup minut in ostalih storitev, brez predhodnega obvestila.
    • Zneski navedeni na spletni strani so brez DDV-ja. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nisem zavezanec za DDV).

7. člen ZEPT Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe, opis tehničnih postopkov za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila in shranjevanje elektronske pogodbe

Opis naročila; Potrošnik obišče spletno stran www.alejandro.si in si ogleda možnosti ugodnejših pogovorov preko zakupa minut.

  1. Opcija zakupa minut s plačilno kartico ali kreditno kartico. Potrošnik pri tej opciji samovoljno izbere željeno število zakupljenih minut z klikom na gumb ,,zakupite,,. Sistem zahteva od potrošnika klasičen vnos podatkov o plačniku in o plačilni kartici.  Ko so podatki vnešeni, z gumbom POTRDI plačilo naroči željeno število zakupljenih minut. Po naročilu potrošnik pošlje potrdilo o plačilu in željeni termin razgovora na mail info@alejandro.si . Po prejemu potrditve plačila in željenega termina iz strani potrošnika, se potrošnika obvesti o prejemu naročila in se mu sporoči telefonska številka za zakup minut ter potrditev termina. Plačilo omogočata sistem Stripe in MyPOS.
  2. Opcija zakup minut z vplačilom na transakcijski račun. Potrošnik pri tej opciji samovoljno izbere željeno število zakupljenih minut po ceniku in izpolne UPN. Po naročilu potrošnik pošlje potrdilo o plačilu in željeni termin razgovora na mail info@alejandro.si . Po prejemu potrditve plačila in željenega termina iz strani potrošnika, se potrošnika obvesti o prejemu naročila in se mu sporoči telefonska številka za zakup minut ter potrditev termina.
  3. Opcija plačila preko PayPal sistema – Potrošnik pri tej opciji samovoljno izbere željeno število zakupljenih minut z klikom na gumb ,,zakupite,,. Sistem zahteva od potrošnika klasičen vnos podatkov o plačniku.  Ko so podatki vnešeni, z gumbom POTRDI plačilo naroči željeno število zakupljenih minut. Po naročilu potrošnik pošlje potrdilo o plačilu in željeni termin razgovora na mail info@alejandro.si . Po prejemu potrditve plačila in željenega termina iz strani potrošnika, se potrošnika obvesti o prejemu naročila in se mu sporoči telefonska številka za zakup minut ter potrditev termina.

Ob naročilu zakupa minut ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh. Potrošnik bo prejel vračilo plačanega zakupa nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe. Potrošnik ima prav tako možnost, da neporabljene minute pogovora izkoristi kadarkoli ali pa zahteva vračilo denarja neporabljenih minut pogovora.

Obrazec za uveljavitev pravice odstopa od pogodbe si lahko prenesete v obliki .pdf – Dokument za prenos

Do elektronske pogodbe o naročilu zaradi narave dela oziroma storitve ni možno dostopati, ker je v podjetju ne shranjujemo.

INFORMACIJA O PRITOŽBENEM POSTOPKU

Potrošnik ima možnost reklamacije oziroma pritožbe, ki nam jo lahko pošlje na mail info@alejandro.si . Potrudili se bomo, da na vašo reklamacijo odgovorimo v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v 14 dneh.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

  • V skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov (uradni list RS št: 59/1999, 57/2001, 59/2001) in obligacijskem zakoniku, se kot ponudnik storitev zavezujemo, da bomo vse vaše pridobljene podatke varovali v skladu z zakoni in predpisi.
  • Vaših osebnih podatkov ne posredujemo ali prodajamo nobeni fizični ali pravni osebi, izrecno in brez vašega dovoljenja.
  • Z izpolnjenim spletnim obrazcem se strinjate in potrjujete, da vsi vaši podatki (Ime in Priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka ali podatki o tretji osebi za katero sprašujete), se uporabijo izključno in samo za kakovostno zagotavljanje storitve vedeževanja, svetovanja in pomoči in v namene izdajanja računov za opravljene storitve.
  • Kot obstoječa stranka (zakup minut, online pogovor, osebni obisk, nakup v spletni trgovini) se strinjate, da vas lahko o moji ponudbi obveščam po elektronski poti (email, sms, mms, viber, whatsapp, messenger, telegram).
  • Vaše osebne podatke (vaše ime, ime oseb za katere sprašujete, datum rojstva ipd. ) potrebujem izključno in samo za vpogled v karte oziroma druga orodja, ki jih pri svojem delu uporabljam.

AVTORSKE PRAVICE

  • Vsa besedila, teksti, slike, aplikacije, računalniški programi in ostale informacije na spletni strani alejandro.si so izključno v lasti nosilca dejavnosti ponudnika storitev.
  • Kakršno koli kopiranje, prepisovanje, razmnoževanje ali uporaba v komercialne in druge namene, brez pisnega dovoljenja nosilca dejavnosti, je strogo prepovedano in zakonsko sporno.
  • Avtor vsebin objavljenih na spletni strani alejandro.si, od uporabnikov spletne strani pričakuje da bodo spoštovali zapisane določbe in zakone s področja varovanja zasebnosti, intelektualne lastnine in avtorskega prava.
  • V primeru odkritja zlorab in kršenja teh pravic, proti storilcu bomo ukrepali pravno in po sodni poti.
  • V primeru morebitnih kršitev in sporov iz naslova tega spletnega mesta, se uporablja slovenska zakonodaja.
  • Za rešitev morebitnih sporov je pristojno ustrezno sodišče.
  • Z uporabo spletne strani alejandro.si, uporabnik potrjuje da je sprejel opisane pogoje in da se z njimi v celoti in brezpogojno strinja.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Ponudnik storitev skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik storitev na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/odr Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.